Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yetişmek kucakin en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının inceliklı meşruhatını dunda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en külüstür ve en elleme bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu temas noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri mirarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine ilişkilar ve yöntem özetler ya da iş özetleri üzerine selen kucakerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını tedarik etmek kucakin şayan yollamak kritik önem taşır. Kişiye özel kucakerik ve alaka çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok aksiyone yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve alaka çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge rekzetmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en çelimlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. âlem ve istikşaf kucakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın çalım kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, gönülğinizi henüz okkalı insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü semt sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği alaka çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, muayyen bir amaç kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Feysbuk hala dünyanın en koca sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile rabıtalantı rekzetmek kucakin harika bir yer. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı kucakerik türlerine iye olsa da bütünü epey video/tören odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden kesinlikle neşretmek istediğinizi her bugün nazar önünde bulundurun ve buna göre organize yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en elleme şekilde istifade etmek kucakin dijital pazarlama taktiklerini sakır sakır uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz okkalı etkin kullanıcıya iye. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısa mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat sosyal medyada başüstüneğu kadar mesajlar kısa ve öz olursa aktif hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnız dayanıklı kucakeren kısa mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar alaka çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, gönülğiniz amaç kitlenizin fakatç ve alaka sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme kucakin şayan sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, selen bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital defa kartları kadar kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün kucakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, taharri neticelerinda henüz şiddetli sıralarda ve henüz sık görülür, gönülğinize seyrüsefer enseışı katkısızlanır. İyi SEO meyveları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna mecburdır. Web gönülğinizde elleme araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz okkalı sözcükten oluşan ifadeler) istimal etmek SEO’nuzu henüz elleme hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda henüz şiddetli meyvelar katkısızlar. Ali itibarlı üçüncü semt sayfalardan örgensel ilişkilar yok etmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir ilişkiya gelen her tıklama kucakin ödeme yapılır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik rahatışlarında hayallenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), koca ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve rabıtalantı göstermesi kucakin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çkırmızıışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme rasyoını (henüz okkalı tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.